«Формування навичок ефективної взаємодії в колективі». Педрада - психологічний тренінг.
Моделювання та створення умов для самореалізації й удосконалення особистості вчителя відбувається через вплив багатьох факторів та чинників. Безперечно одним з головних є перехід від традиційних форм організації методичної діяльності до проблемних, розвивальних, інноваційних технік, в яких стимулюються та розкриваються найкращі здібності педагогів. Навчити вчителів працювати в команді, знаходити та приймати колективне рішення в представлених завданнях мав на меті психолого-педагогічний тренінг «Формування навичок ефективної взаємодії в колективі», що проводився в школі заступниками директора, психологом та молодими вчителями. Висновок, що був зроблений вчителями школи за підсумками тренінгу: " Ми не завжди чуємо та бажаємо почути один одного. Цьому потрібно вчитись та навчати учнів, батьків, вчителів мабудь протягом усього життя". Результат: позитивний настрій, поштовх до самопізнання, підтримка молодих вчителів, які тільки почали свій педагогічний шлях.