Програма науково методичного семинару 30.01.2015.doc (92672)

30.11.2015 21:25
Програма обласного науково - практичного семинару 30.01.2015.doc (92672)
«Інтегрування дитини в соціально – позитивне середовище початкової школи засобами здоров'язбережних технологій»
(для вчителів початкових класів,  керівників методичних об’єднань  вчителів початкових класів, методистів КО «Кремінський районний методичний кабінет Луганської області, методистів початкової освіти ЛОІППО, Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації.
м. Кремінна. 30 січня  2015 р.    Кремінська загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів № 4
Мета семінару:
створити умови для запровадження інновацій в навчально - виховний процес закладів освіти регіону;
популяризація досвіду роботи експериментального  навчального закладу;
створення позитивного іміджу школи;
формувати позитивне ставлення учителької громади регіону  до співпраці в режимі  колективної  спільної справи;
створювати позитивне соціально - психологічне середовище  школи, в якому панують стосунки,  сприятливі для творчості;
попередження професійного, психологічного вигоряння педагогів. 
Порядок роботи
9-00 – 9-30 - Реєстрація учасників семінару.
 Екскурсія по школі.
9-30 – 10-15     І.  Науково-теоретичний  семінар
Місце проведення – конференц-зал
9-30 – відкриття науково-практичного семінару
Привітання учасників науково-практичного семінару
Кременчуцький А.М., начальник відділу освіти Кремінської РДА             
Новицький Л.М., директор Кремінської ЗОШ № 4   
Сагіна Н.С.,  методист початкової освіти Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації
 2 (сторінки в документі  "Програма")
 
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
Керівник проекту - Мацегора Л.І.,  завідувач КО «Кремінський районний методичний кабінет Луганської області»
Спікер - Кременчуцька С.В., заступник директора з НВР Кремінської ЗОШ I-III ступенів №4.
 
Виступи.
Мацегора Л.І.,  завідувач КО «Кремінський районний методичний кабінет Луганської області»
Науково-методичний супровід створення здоров’язбережного середовища учнів початкової школи
Тищенко О.В.,  практичний психолог  Кремінської ЗОШ  I-III ступенів №4
Психолого – педагогічні особливості учнів 1 класу
Шукель С.М. – вихователь ДНЗ «Сонечко»
Досвід діяльності дошкільного закладу з формування, збереження та зміцнення здоров’я дітей       
Павлішина Т.О., методист    КО «Кремінський районний методичний кабінет Луганської області
Особливості навчально – виховного процесу у 1-х класах загальноосвітніх навчальних закладів 
Кременчуцька С.В., заступник директора з НВР Кремінської ЗОШ I-III ступенів №4.
Теоретичні засади інтегрування дитини в соціально-позитивне середовище початкової школи засобами здоров’язбережувальних технологій
Кіяшко О.В., вчитель початкових класів, керівник районного методичного об'єднання вчителів початкових класів.
Створення позитивного середовища учнів 1 класу в умовах  Школи дружньої до дитини.
3
II. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА  «Навчаємось в русі»
 
Час роботи:  10-30-11-35
 
Реалізація змістових ліній Державного стандарту загальної початкової освіти  в умовах Школи дружньої до дитини.
Цикл  фрагментів  уроків та позаурочних заходів з учнями початкової школи.
 
Час роботи:  10-20-10-25
 
Мельник К.В.,  вчитель початкових класів.  Кваліфікаційна  категорія  «Спеціаліст»
Саченко Н.В., педагог – організатор. Кваліфікаційна категорія  «Спеціаліст другої категорії»
Центр учнівського самоврядування.
Весела перерва. Організація рухливих ігор, розминок, вправ під час відпочинку дітей.
 
Блок I
 
Менеджер – Кременчуцька С.В., заступник директора з НВР Кремінської ЗОШ I-III ступенів №4. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії». Вчитель-методист.
Керівник творчої групи - Рибцева М.О., вчитель початкових класів. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії».  Старший вчитель.
 
                                                                                                  4
Час роботи – 10-30 -10-55.  Каб.107
 
Тищенко О.В. – тренінг для батьків майбутніх першокласників. 
Мета:
·       формувати  розуміння психолого-педагогічних особливостей дітей 6-7 років;
·       розвивати навички  вирішення педагогічних задач;
·       розвивати вміння запобігання,  попередження та подолання конфліктів
 
Час роботи – 10-30 -10-55. Каб.112
 
Рибцева М.О., вчитель початкових класів. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії».  Старший вчитель.
«Подорож по голосним звукам і буквам». Фрагмент заняття у Школі майбутніх першокласників (Центр дошкільної  підготовки).
Мета:
·        закріпити знання про голосні звуки і букви, набуті в дошкільному навчальному закладі (програма «Дитина»);
·       розвивати фонетичні компетенції: фонематичне сприймання, вміння чути і виділяти у слові певний звук,        удосконалювати артикуляцію, звуковимову;
·       розвивати дрібну моторику рук, тактильне сприйняття;
·       формувати навички самостійної та групової роботи;
·       формувати  позитивне ставлення до навчальної діяльності, дружні стосунки в колективі;
·       створювати позитивне середовище засобами здоров’яформуючих та  здоров’язбережних технологій.
5
 
Час роботи –11-00 -11-35.  Спортивна зала
           
Жидкова Ю.В. – вчитель фізичної культури. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст  другої категорії»
Боярський С.В. - вчитель фізичної культури. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст»
 Веселі старти. Спортивно – оздоровчий турнір
Учасники: учні, батьки учнів першого класу.
 
Мета:
·       організація спортивно - оздоровчого руху «За здоровий спосіб життя»;
·       розвиток здоров'язбережних компетенцій у учасників навчально – виховного процесу;
·       підвищення рухової активності учасників навчально – виховного процесу;
·       створення позитивного емоційного середовища засобами оздоровчих технологій;
·       формувати  позитивне ставлення до навчальної діяльності, дружні стосунки в класному колективі.
 
Час роботи –11-00 -11-35. Каб.113
 
Смага Л.Г. вчитель початкових класів. Кваліфікаційна категорія   «Спеціаліст першої  категорії».
«Весела перерва». Узагальнення та закріплення прийомів додавання.  Математика. 1 клас.
 
Мета:
·      формувати свідоме засвоєння учнями значення цифр,   десяткового складу числа, дії додавання, таблиць додавання;
·           поглиблювати вміння складати і розв’язувати приклади на додавання;
·       закріплювати прийоми додавання чисел частинами;
·       розвивати обчислювальні навички учнів, творче  мислення;
·       розвивати уміння доказово міркувати і пояснювати свої дії;
·       виховувати наполегливість, відповідальність, почуття колективізму;
·       формувати  позитивне ставлення до навчальної діяльності, дружні стосунки в класному колективі;
·       створювати позитивне середовище засобами здоров’яформуючих та  здоров’язбережних технологій.
 
            6
Блок II.
Менеджер –Пуголовка М.К., заступник директора з НВР Кремінської ЗОШ I-III ступенів №4.
Керівник творчої групи – Кіяшко О.В., вчитель початкових класів. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії».  Вчитель – методист.
 
Час роботи – 10-30 -10-55. Каб.212
Роменська Т.В.,  вчитель початкових класів.  Кваліфікаційна категорія        «Спеціаліст першої  категорії».
«Весна-красна,  до нас поспішай. Жайворонок, скоріш прилітай!»  Мистецтво. Інтеграційний компонент – музичне мистецтво. Центр дошкільної підготовки (Школа майбутнього першокласника)
 
Урок вивчення нового матеріалу.
Мета:
·       ознайомити учнів з українськими календарно – обрядовими піснями;
·       систематизувати уявлення про народні традиції;
·       розвивати навички виразного виконання вокальних творів;
·       виховувати повагу до людей праці, любов до птахів;
·       виховувати наполегливість, відповідальність, почуття колективізму;
·       формувати  позитивне ставлення до навчальної діяльності, дружні стосунки в класному колективі;
·       створювати позитивне середовище засобами здоров’яформуючих та  здоров’язбережних технологій.
7
Час роботи –11-00 -11-25.  Каб.205
 
Кіяшко О.В., вчитель початкових класів. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії».  Вчитель – методист.
«Слова, які кривдять, і слова, які лікують».  Фрагмент тренінгу «Повага дією». Творче вирішення конфліктів.  Година спілкування.  2клас.
 
Мета:
·       допомагати дітям знаходити рішення , яке задовольнить усіх;
·       формувати навички розв’язання проблем, уникаючи слів і дій, які можуть завдати іншим кривди;
·       показати дітям механізм загострення конфліктів;
·       використовувати твердження від першої особи(«я-повідомлення») для обміну почуттями і подолання проблемних ситуацій;
·       формувати у учнів різні погляди на конфлікт;
·        формувати навички самостійної та групової роботи;
·       формувати  позитивне ставлення до навчальної діяльності, дружні стосунки в колективі;
·       створювати позитивне середовище засобами здоров’яформуючих та  здоров’язбережних технологій
8
 
Час роботи –11-15 -11-35.  Каб.214
 
Козинська Н.М., вихователь ГПД. Кваліфікаційна категорія           «Спеціаліст».
Халаїмова Я.М., медичний працівник школи. Шкільний санпост (учні 8 класу)
Моніторинг здоров'я учнів 1 класу. Маршрут здоров'я
 
III. Рефлексія.  «Здоров’я – не все, але все без здоров’я - ніщо»
Сократ
Час роботи – 11-45 – 12-10
 
Мацегора Л.І.,  завідувач КО «Кремінський районний методичний кабінет Луганської області»
Підведення підсумків науково-практичного семінару
Мацегора Г.М., завідувач дитячим навчальним закладом «Ластівка"
Кременчуцька С.В., заступник директора з навчально-виховної роботи         
Анкетування учасників семінару. Підведення підсумків семінару засобами смайл- технологій
Кава-брейк.