Тренінг «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні»
Тренінг «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків
біля контактної лінії в Східній Україні»
28-29 листопада 2018 року
ЗВІТ ТРЕНЕРА
І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Назва тренінгу: |
Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні |
Дата проведення: |
28.11-29.11.2018 |
Місце проведення: |
м. Сєвєродонецьк, СЗШ №18 |
Група: |
№5 |
Тренери: |
Кременчуцька С.В., Коржинська Н.С. |
Мета та завдання тренінгу:
|
Мета: підготовка педагогів основної і старшої школи, заступників директорів з методики викладання тренінгу щодо навчання життєвим навичкам.
Завдання:
|
Кількість та категорія учасників: |
Всього 26 учасників, із них: вчителі, класні керівники - 18, педагоги - організатори - 3, заступники директорів-2, практичні психологи -1, вихователі ГПД -2.
|
ІІ. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ УЧАСНИКАМИ
(аналіз анкет)
Критерії оцінювання |
Так(%) |
Ні (%) |
Частково (%) |
|
|
||||
1.1 |
Тема тренінгу є актуальною для Вашої професійної діяльності? |
96.2 |
|
3.9 |
1.2 |
Чи відповідає зміст тренінгу Вашим потребам? |
88.5 |
|
11.5 |
1.3 |
Ви отримали багато нової інформації? |
92.3 |
3.9 |
3.9 |
1.4 |
Матеріали тренінгу були простими для розуміння? |
76.9 |
|
3.9 |
|
||||
2.1 |
Чи зрозуміло тренери викладали матеріал? |
96.2 |
|
3.9 |
2.2 |
Чи допомагали тренери долати ускладнення, які виникали при освоєнні матеріалу? |
88.5 |
|
11.5 |
|
||||
3.1 |
Чи є задовільною якість роздаткових матеріалів? |
80.8 |
|
19.2 |
3.2 |
Чи є корисними роздаткові матеріали? |
96.2 |
|
3.9 |
|
||||
4.1 |
Отримані знання та навички дозволять Вам краще виконувати свої професійні обов'язки? |
92.3 |
|
7.7 |
4.2 |
В цілому тренінг був корисним для Вас та сподобався? |
100 |
|
|
Що учасники визнали найсильнішими сторонами тренінгу? Чому? |
Можливість спробувати себе в ролі тренера. Цікаві та змістовні тренінги, що проводились учасниками. Вдалий підхід до проведення демонстраційного тренінгу. Велика кількість практичних вправ.
|
Що учасники визнали найслабкішими сторонами тренінгу? Чому? |
1. Перевантаженість теоретичною інформацією. Ії обсяг відповідає програмі триденного тренінгу. При цьому матеріал визнано корисним. 2.Сподівання на отримання посібників в постійне користування.
|
Загальні коментарі та побажання учасників тренінгу |
Продовження проекту. Отримання комплекту посібників на клас для постійного користування.
|
ІV. ВХІДНИЙ І ВИХІДНИЙ ЗРІЗ ЗНАНЬ УЧАСНИКІВ (узагальнений результат анкет «ДО» та «ПІСЛЯ»)
Результати анкетування ДО |
Результати анкетування ПІСЛЯ |
||||
Максимальний результат |
Кількість правильних відповідей |
У відсотках |
Максимальний результат |
Кількість правильних відповідей |
У відсотках |
572 |
331 |
58% |
572 |
398 |
70% |
Усереднений для групи рівень знань, обрахований за анкетами «ДО», склав _58____% від загальної кількості правильних відповідей. В результаті тренінгу цей показник підвищився на _12____%, до 70_____ % правильних відповідей.
V. САМООЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРЕНЕРАМИ
Структура тренінгу Коментарі щодо:
|
Завдання, що стояли перед тренерами, виконано. Мету досягнуто. Види діяльності тренерів та учасників групи ефективні (забезпечили реалізацію мети та завдань тренінгу, зростання показників рівня знань усіх членів групи) |
Характеристика групи учасників Коментарі щодо:
|
Залученість до роботи учасників групи – 100% Активність висока Ставлення до тренінгу позитивне Атмосфера позитивна |
Успіхи тренінгу Коментарі щодо:
|
Мета та завдання тренінгу реалізовані логічно, поступово, без проблем в результаті творчої співпраці тренерів та учасників групи. Тренерських компетентностей достатньо для результативної роботи тренінгу. |
Труднощі Коментарі щодо:
|
Труднощів не було |
Пропозиції для подальшої роботи Коментарі щодо:
|
1.Надання посібників в постійне користування. 2. В межах проекту доречні усі теми тренінгів з програми курсу «Вчимося жити разом» 3. Не залучені представники громадськості та батьківської спільноти 4. Супервізія як форма постсемінарського супроводу 5. На місцях проблеми з матеріальним забезпеченням: відсутність проекторів, придбання паперу для друку та фліпчарту, друк матеріалів, маркери тощо. |
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=332538914231856&id=100024272498503
Посилання
Звіт склали:
П.І.Б підпис
__Кременчуцька С.В. _________________________
_Коржинська Н.С.____ _________________________
Дата
_________30.11.________2018 року