Тренінг «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні»
Тренінг «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків
біля контактної лінії в Східній Україні»
28-29 листопада 2018 року
ЗВІТ ТРЕНЕРА
І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
| 
			 Назва тренінгу:  | 
			
			 Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні  | 
		
| 
			 Дата проведення:  | 
			
			 28.11-29.11.2018  | 
		
| 
			 Місце проведення:  | 
			
			 м. Сєвєродонецьк, СЗШ №18  | 
		
| 
			 Група:  | 
			
			 №5  | 
		
| 
			 Тренери:  | 
			
			 Кременчуцька С.В., Коржинська Н.С.  | 
		
| 
			 Мета та завдання тренінгу: 
 
  | 
			
			 Мета: підготовка педагогів основної і старшої школи, заступників директорів з методики викладання тренінгу щодо навчання життєвим навичкам. 
 Завдання: 
 
 
 
 
  | 
		
| 
			 Кількість та категорія учасників:  | 
			
			 Всього 26 учасників, із них: вчителі, класні керівники - 18, педагоги - організатори - 3, заступники директорів-2, практичні психологи -1, вихователі ГПД -2. 
  | 
		
ІІ. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ УЧАСНИКАМИ
(аналіз анкет)
| 
			 Критерії оцінювання  | 
			
			 Так(%)  | 
			
			 Ні (%)  | 
			
			 Частково (%)  | 
		|
			
  | 
		||||
| 
			 1.1  | 
			
			 Тема тренінгу є актуальною для Вашої професійної діяльності?  | 
			
			 
 96.2  | 
			
			 
  | 
			
			 3.9  | 
		
| 
			 1.2  | 
			
			 Чи відповідає зміст тренінгу Вашим потребам?  | 
			
			 88.5  | 
			
			 
  | 
			
			 11.5  | 
		
| 
			 1.3  | 
			
			 Ви отримали багато нової інформації?  | 
			
			 92.3  | 
			
			 3.9  | 
			
			 3.9  | 
		
| 
			 1.4  | 
			
			 Матеріали тренінгу були простими для розуміння?  | 
			
			 76.9  | 
			
			 
  | 
			
			 3.9  | 
		
			
  | 
		||||
| 
			 2.1  | 
			
			 Чи зрозуміло тренери викладали матеріал?  | 
			
			 96.2  | 
			
			 
  | 
			
			 3.9  | 
		
| 
			 2.2  | 
			
			 Чи допомагали тренери долати ускладнення, які виникали при освоєнні матеріалу?  | 
			
			 88.5  | 
			
			 
  | 
			
			 11.5  | 
		
			
  | 
		||||
| 
			 3.1  | 
			
			 Чи є задовільною якість роздаткових матеріалів?  | 
			
			 80.8  | 
			
			 
  | 
			
			 19.2  | 
		
| 
			 3.2  | 
			
			 Чи є корисними роздаткові матеріали?  | 
			
			 96.2  | 
			
			 
  | 
			
			 3.9  | 
		
			
  | 
		||||
| 
			 4.1  | 
			
			 Отримані знання та навички дозволять Вам краще виконувати свої професійні обов'язки?  | 
			
			 92.3  | 
			
			 
  | 
			
			 7.7  | 
		
| 
			 4.2  | 
			
			 В цілому тренінг був корисним для Вас та сподобався?  | 
			
			 100  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Що учасники визнали найсильнішими сторонами тренінгу? Чому?  | 
			
			 Можливість спробувати себе в ролі тренера. Цікаві та змістовні тренінги, що проводились учасниками. Вдалий підхід до проведення демонстраційного тренінгу. Велика кількість практичних вправ. 
 
  | 
		
| 
			 Що учасники визнали найслабкішими сторонами тренінгу? Чому?  | 
			
			 1. Перевантаженість теоретичною інформацією. Ії обсяг відповідає програмі триденного тренінгу. При цьому матеріал визнано корисним. 2.Сподівання на отримання посібників в постійне користування. 
 
  | 
		
| 
			 Загальні коментарі та побажання учасників тренінгу  | 
			
			 Продовження проекту. Отримання комплекту посібників на клас для постійного користування. 
 
  | 
		
ІV. ВХІДНИЙ І ВИХІДНИЙ ЗРІЗ ЗНАНЬ УЧАСНИКІВ (узагальнений результат анкет «ДО» та «ПІСЛЯ»)
| 
			 Результати анкетування ДО  | 
			
			 Результати анкетування ПІСЛЯ  | 
		||||
| 
			 Максимальний результат  | 
			
			 Кількість правильних відповідей  | 
			
			 У відсотках  | 
			
			 Максимальний результат  | 
			
			 Кількість правильних відповідей  | 
			
			 У відсотках  | 
		
| 
			 572  | 
			
			 331  | 
			
			 58%  | 
			
			 572  | 
			
			 398  | 
			
			 70%  | 
		
Усереднений для групи рівень знань, обрахований за анкетами «ДО», склав _58____% від загальної кількості правильних відповідей. В результаті тренінгу цей показник підвищився на _12____%, до 70_____ % правильних відповідей.
V. САМООЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРЕНЕРАМИ
| 
			 Структура тренінгу Коментарі щодо: 
  | 
			
			 Завдання, що стояли перед тренерами, виконано. Мету досягнуто. Види діяльності тренерів та учасників групи ефективні (забезпечили реалізацію мети та завдань тренінгу, зростання показників рівня знань усіх членів групи)  | 
		
| 
			 Характеристика групи учасників Коментарі щодо: 
  | 
			
			 Залученість до роботи учасників групи – 100% Активність висока Ставлення до тренінгу позитивне Атмосфера позитивна  | 
		
| 
			 Успіхи тренінгу Коментарі щодо: 
  | 
			
			 Мета та завдання тренінгу реалізовані логічно, поступово, без проблем в результаті творчої співпраці тренерів та учасників групи. Тренерських компетентностей достатньо для результативної роботи тренінгу.  | 
		
| 
			 Труднощі Коментарі щодо: 
  | 
			
			 Труднощів не було  | 
		
| 
			 Пропозиції для подальшої роботи Коментарі щодо: 
  | 
			
			 1.Надання посібників в постійне користування. 2. В межах проекту доречні усі теми тренінгів з програми курсу «Вчимося жити разом» 3. Не залучені представники громадськості та батьківської спільноти 4. Супервізія як форма постсемінарського супроводу 5. На місцях проблеми з матеріальним забезпеченням: відсутність проекторів, придбання паперу для друку та фліпчарту, друк матеріалів, маркери тощо.  | 
		
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=332538914231856&id=100024272498503
Посилання
Звіт склали:
П.І.Б підпис
__Кременчуцька С.В. _________________________
_Коржинська Н.С.____ _________________________
Дата
_________30.11.________2018 року