Тренінг «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні»

22.03.2020 21:35

Тренінг «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків
біля контактної лінії в Східній Україні»

28-29 листопада 2018 року

 

ЗВІТ ТРЕНЕРА

 

І.         ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Назва тренінгу:

Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні

Дата проведення:

28.11-29.11.2018

Місце проведення:

м. Сєвєродонецьк,  СЗШ №18

Група:

№5

Тренери:

Кременчуцька С.В., Коржинська Н.С.

Мета та завдання тренінгу:

 

 

Мета: підготовка педагогів основної і старшої школи, заступників директорів з методики викладання тренінгу щодо навчання життєвим навичкам.

 

Завдання:

  1. Ознайомити учасників з концепцією, змістом  навчання на основі життєвих навичок
  2. Надати всім учасникам можливість провести в ролі тренера окремі тренінги.
  3. Відпрацювати навчання життєвим навичкам учнів середньої та старшої школи на тренінгах для за темами «Стрес та психологічна рівновага», «Стосунки та здоров’я», «Емоційна саморегуляція», «Як досягнути мети», «Запобігання конфліктам та їх розв’язання», «Стоп булінг».

 

 

 

 

Кількість та категорія учасників:

Всього 26 учасників, із них: вчителі, класні керівники - 18, педагоги - організатори - 3, заступники директорів-2, практичні психологи -1, вихователі ГПД -2.

 

 

ІІ.       ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ УЧАСНИКАМИ

(аналіз анкет)

Критерії оцінювання

Так(%)

Ні (%)

Частково (%)

  1. Зміст тренінгу

1.1

Тема тренінгу є актуальною для Вашої професійної діяльності?

 

96.2

 

3.9

1.2

Чи відповідає зміст тренінгу Вашим потребам?

88.5

 

11.5

1.3

Ви отримали багато нової інформації?

92.3

3.9

3.9

1.4

Матеріали тренінгу були простими для розуміння?

76.9

 

3.9

  1. Робота тренерів

2.1

Чи зрозуміло тренери викладали матеріал?

96.2

 

3.9

2.2

Чи допомагали тренери долати ускладнення, які виникали при освоєнні матеріалу?

88.5

 

11.5

  1. Роздаткові матеріали

3.1

Чи є задовільною якість роздаткових матеріалів?

80.8

 

19.2

3.2

Чи є корисними роздаткові матеріали?

96.2

 

3.9

  1. Загальна оцінка тренінгу

4.1

Отримані знання та навички дозволять Вам краще виконувати свої професійні обов'язки?

92.3

 

7.7

4.2

В цілому тренінг був корисним для Вас та сподобався?

100

 

 

 

 

Що учасники визнали найсильнішими сторонами тренінгу? Чому?

Можливість спробувати себе в ролі тренера. Цікаві та

змістовні тренінги, що проводились учасниками. Вдалий

підхід до проведення демонстраційного тренінгу.

Велика кількість практичних вправ.

 

 

Що учасники визнали найслабкішими сторонами тренінгу? Чому?

1. Перевантаженість теоретичною інформацією. Ії обсяг

відповідає програмі триденного тренінгу. При цьому

матеріал визнано корисним.

2.Сподівання на отримання посібників в

 постійне користування.

 

 

Загальні коментарі та побажання учасників тренінгу

Продовження проекту.  Отримання комплекту

посібників на клас  для постійного  користування.

 

 

 

ІV.      ВХІДНИЙ І ВИХІДНИЙ ЗРІЗ ЗНАНЬ УЧАСНИКІВ (узагальнений результат анкет «ДО» та «ПІСЛЯ»)

Результати анкетування ДО

Результати анкетування ПІСЛЯ

Максимальний результат

Кількість правильних відповідей

У відсотках

Максимальний результат

Кількість правильних відповідей

У відсотках

572

331

58%

572

398

70%

Усереднений для групи рівень знань, обрахований за анкетами «ДО», склав _58____% від загальної кількості правильних відповідей. В результаті тренінгу цей показник підвищився на _12____%, до 70_____ % правильних відповідей.

 

V.        САМООЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРЕНЕРАМИ

Структура тренінгу

Коментарі щодо:

  • досягнення мети,
  • виконання завдань,
  • ефективність видів діяльності

Завдання, що стояли перед тренерами, виконано. Мету досягнуто. Види діяльності тренерів та учасників групи ефективні (забезпечили реалізацію мети та завдань тренінгу,  зростання показників  рівня знань усіх членів групи)

Характеристика групи учасників

Коментарі щодо:

  • активність / залученість учасників,
  • ставлення до тренінгу,
  • атмосфера

Залученість до роботи  учасників групи – 100%

Активність висока

Ставлення до тренінгу позитивне

Атмосфера позитивна

Успіхи тренінгу

Коментарі щодо:

  • досягнення мети,
  • виконання завдань,
  • ефективність запропонованих видів діяльності,
  • знання, уміння, навички тренерів

Мета та завдання тренінгу реалізовані логічно, поступово,  без проблем в результаті творчої співпраці тренерів та учасників групи. Тренерських компетентностей достатньо для результативної роботи тренінгу.

Труднощі

Коментарі щодо:

  • аналіз невиконаного,
  • опис обставин, причин невиконаного,
  • висновки

Труднощів не було

Пропозиції для подальшої роботи

Коментарі щодо:

  • учасники,
  • наступні теми,
  • підтримки результатів навчання (пост семінарський супровід)

1.Надання посібників в постійне користування.

2. В межах проекту доречні усі теми тренінгів з програми курсу «Вчимося жити разом»

3. Не залучені представники громадськості та батьківської спільноти

4. Супервізія як форма постсемінарського супроводу

5. На місцях проблеми з матеріальним забезпеченням: відсутність проекторів, придбання паперу  для друку та фліпчарту, друк матеріалів, маркери тощо.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=332538914231856&id=100024272498503

Посилання

Звіт склали:

П.І.Б                                                                                                підпис

__Кременчуцька С.В.                                            _________________________                                        

_Коржинська Н.С.____                                             _________________________

Дата

_________30.11.________2018 року