Тренінг «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні»

22.03.2020 21:42
 
 

Тренінг «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків
біля контактної лінії в Східній Україні»

08 квітня 2019 року

ЗВІТ ТРЕНЕРА

 

І.         ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Назва тренінгу:

«Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні» КОМПОНЕНТ «ОСВІТА НА ЗАСАДАХ ЖИТТЄВИХ НАВИЧОК»

Дата проведення:

08 квітня 2019 року

Місце проведення:

м.Сєвєродонецьк, ЛОІППО

Група:

5

Тренери:

Кременчуцька Світлана Вікторівна; Коржинська Наталія Сергіївна

Мета та завдання тренінгу:

 

 

Мета: Підтримка педагогів різного фаху, представників громадських  організацій
у реалізації проекту «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні», компонент «Освіта на засадах життєвих навичок»

Завдання:

  1. Усвідомлення учасниками значущості їх ролі у формуванні життєвої компетентності учнів через обмін досвідом та визнання успіхів.
  2. Підведення підсумків проекту. Відзначити успішний досвід організації навчання життєвим навичкам, сприяти обміну досвідом учасниками.
  3. Надання допомоги педагогам у розширенні свого репертуару методів і доповнити його новими навичками, стратегіями і знаннями, які можна використати в різних ситуаціях організації навчання на основі життєвих навичок
  4. Осмислення ефективності різноманітності підходів, стратегій і рішень, використовуючи успішні приклади запровадження навчання на основі життєвих навичок.

Кількість та категорія учасників:

Всього __26___ учасників, із них:

  • 2 тренери;
  • 24 учасники тренінгу (ВЧИТЕЛІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, КЛАСНІ КЕРІВНИКИ, ВЧИТЕЛІ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я, ПСИХОЛОГИ, ВЧИТЕЛІ, ЩО ВИКЛАДАЮТЬ ПРЕДМЕТИ В 5-11 КЛАСАХ).

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.       ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУ УЧАСНИКАМИ

(аналіз анкет)

Критерії оцінювання

Так (%)

Ні (%)

Частково (%)

  1. Зміст тренінгу

1.1

Тема тренінгу є актуальною для Вашої професійної діяльності?

100

0

0

1.2

Чи відповідає зміст тренінгу Вашим потребам?

95,24

0

4,76

1.3

Ви отримали багато нової інформації?

100

0

0

1.4

Матеріали тренінгу були простими для розуміння?

83,40

0

16,6

  1. Робота тренерів/супервізовів

2.1

Чи корисні були для Вас супевізії?

100

0

0

2.2

Чи допомагали тренери долати ускладнення, які виникали при освоєнні матеріалу?

100

0

0

  1. Загальна оцінка проекту

3.1

Отримані знання та навички дозволять Вам краще виконувати свої професійні обов'язки?

83,40

0

16,6

3.2

В цілому тренінг був корисним для Вас та сподобався?

100

0

0

 

 

Що учасники визнали найсильнішими сторонами проекту? Чому?

Теоретичний матеріал та професійне донесення матеріалу тренерами до учасників; професіоналізм та компетентність тренерів; обмін досвідом; спілкування з колегами під час супервізій; цікавий матеріал посібників; практичне спрямування багатьох запропонованих вправ; актуальність теми проекту; організація харчування учасників тренінгів; практичне застосування набутих знань учасниками проекту в професійній діяльності.

 

Що учасники визнали найслабкішими сторонами проекту? Чому?

Матеріальне забезпечення (недостатня кількість роздаткових матеріалів та канцтоварів, що потребує матеріальних затрат від педагога); складність запровадження проекту у зв’язку з перевантаженістю учнів навчальними заняттями протягом дня.

 

 

Загальні коментарі та побажання учасників проекту

Успіхів у подальшій роботі; більше методичної літератури

 для педагогів та комплектів посібників на навчальні

 заклади; продовження проекту; трансформувати проекту

 в курс за вибором з отриманням відповідних грифів

 для запровадження в варіативну складову освітніх програм

школи; подяка за подаровані флеш накопичувачі з

 матеріалами проекту; популяризувати цей проект.

 

 

ІV.      ВХІДНИЙ І ВИХІДНИЙ ЗРІЗ ЗНАНЬ УЧАСНИКІВ (узагальнений результат анкет «ДО» та «ПІСЛЯ»)

Результати анкетування
ДО

Результати анкетування
ПІСЛЯ

Результати анкетування
ПІСЛЯ-2

Максималь-
ний
результат

Кількість правильних відповідей

У
відсотках

Максималь-
ний
результат

Кількість правильних відповідей

У
відсотках

Максималь-
ний
результат

Кількість правильних відповідей

У
відсотках

 

572

331

58

572

398

70

506

362

72

 

                       

Усереднений для групи рівень знань, обрахований за анкетами «ДО», склав 58% від загальної кількості правильних відповідей. Протягом реалізації проекту цей показник підвищився на ___14__%, до __72___ % правильних відповідей.

 

V.        Самооцінка учасниками успішності проекту «УСПІХИ У ЦИФРАХ»

Назва закладу

1-4 класи

5-9 класи

10-11 класи

Кількість  охоплених батьків

Кількість  охоплених педагогів

Кількість проведених тренінгів

Кількість проведених тренінгових активностей

1

Петропавлівська СШ№2

200

 

 

64

14

16

16

2

 ОНЗ «Гірська багатопрофільна гімназія»

76

48

23

55

16

16

13

3

ОНЗ «Золотівська загальноосвітня школа   І-ІІІ ступенів № 5»

18

33

8

0

14

17

24

4

КЗ “Новоайдарська обласна загальноосвітня санаторна школа- інтернат  I-III ступенів

51

77

17

85

21

23

25

5

КЗ «Станично-Луганська спеціалізована школа №2

29

30

10

13

12

10

14

6

Щастинська ЗОШ №2

0

48

12

14

25

10

19

7

Новоіванівська філія Гірської БПГ

13

34

0

17

11

12

17

8

Золотівська БПГ

39

110

27

16

20

25

28

9

Кіндрашівська ЗОШ

26

46

7

26

12

24

26

10

Станично-Луганська ЗОШ№1

0

28

27

13

8

16

15

 

 

Найбільш поширена тематика проведених тренінгів

«Стоп булінг», « Безпека спілкування у мережі Інтернет», «Синергія стосунків» Для педагогів : “ Ефективне спілкування “ ; “ Види і наслідки конфліктів ” ; “ Спілкування з дорослими ”Для дітей :  “Дівчатка і хлопчики” ; “ Як досягти мети”; “Спілкування з однолітками”; “ Настрій і почуття” ; “Розбудова самооцінки ”;  “Стать і статеві ролі”. Для батьків: “ Стоп булінг” ; “ Безпека спілкування в інтернеті” ;  “ Підліткові компанії”

 

Найбільш поширені тренінгові активності

Вправи «Знайомство», Руханки, Гра «Посудомийна машина», «Ти – молодець», «Будинок – господар», «Австралійський дощ», «Відкритий мікрофон», «Прохід над прірвою», практична робота «Оцінюємо свій характер», «Голосування ногами», «Атоми-молекули»

 

VІ.      САМООЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРЕНЕРАМИ

Структура тренінгу

Коментарі щодо:

  • досягнення мети,
  • виконання завдань,
  • ефективність видів діяльності

Мету тренінгу було досягнуто у повному обсязі;

Поставлені завдання виконувались активно та із задоволенням;

Види діяльності були  підібрані  вдало, що дало можливість ефективно та повноцінно провести тренінг, тренери комунікативно співпрацювали та доповнювали один одного.

Характеристика групи учасників

Коментарі щодо:

  • активність / залученість учасників,
  • ставлення до тренінгу,
  • атмосфера

Активність всіх учасників тренінгу була стовідсотковою, всі присутні із зацікавленістю та задоволенням долучились до роботи;

Ставлення учасників зустрічі один до одного та тренерів було привітним та дружнім;

Загальна атмосфера нагадувала зустріч друзів та однодумців.

Успіхи тренінгу

Коментарі щодо:

  • досягнення мети,
  • виконання завдань,
  • ефективність запропонованих видів діяльності,
  • знання, уміння, навички тренерів

Запланований тренінг було проведено чітко у встановлений час, раціонально було використано час на виконання завдань та проведення активностей, учасники тренінгу відмітили ефективність  поданих завдань тренерами та виловили бажання використовувати  певні види завдань і у своїй практиці. Тренери вдало співпрацювали між собою.

Труднощі

Коментарі щодо:

  • аналіз невиконаного,
  • опис обставин, причин невиконаного,
  • висновки

Труднощів під час роботи тренінгу не винило

Пропозиції для подальшої роботи

Коментарі щодо:

  • учасники,
  • наступні теми,
  • підтримки результатів навчання (пост семінарський супровід)

Майже всі учасники тренінгу висловили бажання і надалі працювати за проектом;

Отримано пропозицію розробити тренінги для батьків, з метою залучення їх до участі у проекті та можливо також запросити їх на подібні навчальні зустрічі;

Висловлено  взаємні побажання і надалі продовжувати  спілкування між учасниками групи та з тренерами на зразок супервізій у зручний час для всіх бажаючих.

 

Звіт склали:

П.І.Б                                                                                                підпис

Кременчуцька Світлана Вікторівна                              __________________

Коржинська Наталія Сергіївна                                          _________________________

Дата:

10 квітня  2019року