Тренінг «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні»
Тренінг «Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків
біля контактної лінії в Східній Україні»
08 квітня 2019 року
ЗВІТ ТРЕНЕРА
І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Назва тренінгу: |
«Забезпечення захищеного навчального середовища для дітей та підлітків біля контактної лінії в Східній Україні» КОМПОНЕНТ «ОСВІТА НА ЗАСАДАХ ЖИТТЄВИХ НАВИЧОК» |
Дата проведення: |
08 квітня 2019 року |
Місце проведення: |
м.Сєвєродонецьк, ЛОІППО |
Група: |
5 |
Тренери: |
Кременчуцька Світлана Вікторівна; Коржинська Наталія Сергіївна |
Мета та завдання тренінгу:
|
Мета: Підтримка педагогів різного фаху, представників громадських організацій Завдання:
|
Кількість та категорія учасників: |
Всього __26___ учасників, із них:
|
ІІ. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУ УЧАСНИКАМИ
(аналіз анкет)
Критерії оцінювання |
Так (%) |
Ні (%) |
Частково (%) |
|
|
||||
1.1 |
Тема тренінгу є актуальною для Вашої професійної діяльності? |
100 |
0 |
0 |
1.2 |
Чи відповідає зміст тренінгу Вашим потребам? |
95,24 |
0 |
4,76 |
1.3 |
Ви отримали багато нової інформації? |
100 |
0 |
0 |
1.4 |
Матеріали тренінгу були простими для розуміння? |
83,40 |
0 |
16,6 |
|
||||
2.1 |
Чи корисні були для Вас супевізії? |
100 |
0 |
0 |
2.2 |
Чи допомагали тренери долати ускладнення, які виникали при освоєнні матеріалу? |
100 |
0 |
0 |
|
||||
3.1 |
Отримані знання та навички дозволять Вам краще виконувати свої професійні обов'язки? |
83,40 |
0 |
16,6 |
3.2 |
В цілому тренінг був корисним для Вас та сподобався? |
100 |
0 |
0 |
Що учасники визнали найсильнішими сторонами проекту? Чому? |
Теоретичний матеріал та професійне донесення матеріалу тренерами до учасників; професіоналізм та компетентність тренерів; обмін досвідом; спілкування з колегами під час супервізій; цікавий матеріал посібників; практичне спрямування багатьох запропонованих вправ; актуальність теми проекту; організація харчування учасників тренінгів; практичне застосування набутих знань учасниками проекту в професійній діяльності.
|
Що учасники визнали найслабкішими сторонами проекту? Чому? |
Матеріальне забезпечення (недостатня кількість роздаткових матеріалів та канцтоварів, що потребує матеріальних затрат від педагога); складність запровадження проекту у зв’язку з перевантаженістю учнів навчальними заняттями протягом дня.
|
Загальні коментарі та побажання учасників проекту |
Успіхів у подальшій роботі; більше методичної літератури для педагогів та комплектів посібників на навчальні заклади; продовження проекту; трансформувати проекту в курс за вибором з отриманням відповідних грифів для запровадження в варіативну складову освітніх програм школи; подяка за подаровані флеш накопичувачі з матеріалами проекту; популяризувати цей проект.
|
ІV. ВХІДНИЙ І ВИХІДНИЙ ЗРІЗ ЗНАНЬ УЧАСНИКІВ (узагальнений результат анкет «ДО» та «ПІСЛЯ»)
Результати анкетування |
Результати анкетування |
Результати анкетування |
|||||||||
Максималь- |
Кількість правильних відповідей |
У |
Максималь- |
Кількість правильних відповідей |
У |
Максималь- |
Кількість правильних відповідей |
У |
|
||
572 |
331 |
58 |
572 |
398 |
70 |
506 |
362 |
72 |
|
||
Усереднений для групи рівень знань, обрахований за анкетами «ДО», склав 58% від загальної кількості правильних відповідей. Протягом реалізації проекту цей показник підвищився на ___14__%, до __72___ % правильних відповідей.
V. Самооцінка учасниками успішності проекту «УСПІХИ У ЦИФРАХ»
№ |
Назва закладу |
1-4 класи |
5-9 класи |
10-11 класи |
Кількість охоплених батьків |
Кількість охоплених педагогів |
Кількість проведених тренінгів |
Кількість проведених тренінгових активностей |
1 |
Петропавлівська СШ№2 |
200 |
|
|
64 |
14 |
16 |
16 |
2 |
ОНЗ «Гірська багатопрофільна гімназія» |
76 |
48 |
23 |
55 |
16 |
16 |
13 |
3 |
ОНЗ «Золотівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5» |
18 |
33 |
8 |
0 |
14 |
17 |
24 |
4 |
КЗ “Новоайдарська обласна загальноосвітня санаторна школа- інтернат I-III ступенів |
51 |
77 |
17 |
85 |
21 |
23 |
25 |
5 |
КЗ «Станично-Луганська спеціалізована школа №2 |
29 |
30 |
10 |
13 |
12 |
10 |
14 |
6 |
Щастинська ЗОШ №2 |
0 |
48 |
12 |
14 |
25 |
10 |
19 |
7 |
Новоіванівська філія Гірської БПГ |
13 |
34 |
0 |
17 |
11 |
12 |
17 |
8 |
Золотівська БПГ |
39 |
110 |
27 |
16 |
20 |
25 |
28 |
9 |
Кіндрашівська ЗОШ |
26 |
46 |
7 |
26 |
12 |
24 |
26 |
10 |
Станично-Луганська ЗОШ№1 |
0 |
28 |
27 |
13 |
8 |
16 |
15 |
Найбільш поширена тематика проведених тренінгів
«Стоп булінг», « Безпека спілкування у мережі Інтернет», «Синергія стосунків» Для педагогів : “ Ефективне спілкування “ ; “ Види і наслідки конфліктів ” ; “ Спілкування з дорослими ”Для дітей : “Дівчатка і хлопчики” ; “ Як досягти мети”; “Спілкування з однолітками”; “ Настрій і почуття” ; “Розбудова самооцінки ”; “Стать і статеві ролі”. Для батьків: “ Стоп булінг” ; “ Безпека спілкування в інтернеті” ; “ Підліткові компанії”
Найбільш поширені тренінгові активності
Вправи «Знайомство», Руханки, Гра «Посудомийна машина», «Ти – молодець», «Будинок – господар», «Австралійський дощ», «Відкритий мікрофон», «Прохід над прірвою», практична робота «Оцінюємо свій характер», «Голосування ногами», «Атоми-молекули»
VІ. САМООЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРЕНЕРАМИ
Структура тренінгу Коментарі щодо:
|
Мету тренінгу було досягнуто у повному обсязі; Поставлені завдання виконувались активно та із задоволенням; Види діяльності були підібрані вдало, що дало можливість ефективно та повноцінно провести тренінг, тренери комунікативно співпрацювали та доповнювали один одного. |
Характеристика групи учасників Коментарі щодо:
|
Активність всіх учасників тренінгу була стовідсотковою, всі присутні із зацікавленістю та задоволенням долучились до роботи; Ставлення учасників зустрічі один до одного та тренерів було привітним та дружнім; Загальна атмосфера нагадувала зустріч друзів та однодумців. |
Успіхи тренінгу Коментарі щодо:
|
Запланований тренінг було проведено чітко у встановлений час, раціонально було використано час на виконання завдань та проведення активностей, учасники тренінгу відмітили ефективність поданих завдань тренерами та виловили бажання використовувати певні види завдань і у своїй практиці. Тренери вдало співпрацювали між собою. |
Труднощі Коментарі щодо:
|
Труднощів під час роботи тренінгу не винило |
Пропозиції для подальшої роботи Коментарі щодо:
|
Майже всі учасники тренінгу висловили бажання і надалі працювати за проектом; Отримано пропозицію розробити тренінги для батьків, з метою залучення їх до участі у проекті та можливо також запросити їх на подібні навчальні зустрічі; Висловлено взаємні побажання і надалі продовжувати спілкування між учасниками групи та з тренерами на зразок супервізій у зручний час для всіх бажаючих. |
Звіт склали:
П.І.Б підпис
Кременчуцька Світлана Вікторівна __________________
Коржинська Наталія Сергіївна _________________________
Дата:
10 квітня 2019року