Тренінговий курс «Вчимося жити разом» для вчителів основної і старшої школи. Звіт тренера

30.06.2016 19:45

Звіт тренера

І. Загальна інформація

Назва тренінгу:

 

Тренінговий курс «Вчимося жити разом» для вчителів основної і старшої школи

Дата проведення:

             15.06.2016-17.06.2016  року

Місце проведення:

Кремінська загальноосвітня школа I-III ступенів №4,       

м.  Кремінна Луганської області

Тренери:

 Кременчуцька Світлана Вікторівна, Щолок Лідія Миколаївна

Мета та завдання тренінгу:

 

 

Мета:

Підготовка вчителів основної і старшої школи з методики викладання тренінгового курсу «Вчимося жити разом»

Завдання:

1.    Ознайомити учасників з концепцією, змістом і методикою викладання тренінгового курсу «Вчимося жити разом».

2.    Надати всім учасникам можливість провести в ролі тренера окремі уроки-тренінги.

3.    Вибірково відпрацювати уроки-тренінги для учнів 5-10(11) класів за курсом «Вчимося жити разом».

4.     Ознайомити учасників з вимогами до процесу і результатів пілотування курсу у навчальних закладах.

 

Основна тематика тренінгу:

Тренінг проводився відповідно до типової 3-денної програми

 

Цільова аудиторія тренінгу:

Вчителі основ здоров'я, класні керівники 5-11 класів, вчителі біології, що будуть викладати курс «Вчимося жити разом»

 

 

Вхідний і вихідний зріз знань (узагальніть результати за анкетами ДО і ПІСЛЯ)

Усереднений для групи початковий рівень знань, обрахований за анкетами «ДО», склав __34__%  від  загальної кількості правильних відповідей. В результаті тренінгу цей показник підвищився на __6_%,  до _40_%  правильних відповідей

 

ІІ. Оцінка ефективності проведення тренінгу УЧАСНИКАМИ - (аналіз анкет)

Що найбільше зацікавило учасників тренінгу? Чому?

 

 

Проведення уроків – тренінгів для учнів 5,6,9,10 класів. Можливість спробувати себе в ролі тренера. Позитивне сприйняття  інтерактивних вправ, особливо руханок.

Що викликало невеликий інтерес в учасників? Чому?

Теоретичний матеріал (Вікові особливості учнів). Вчителі володіють знаннями щодо вікових особливостей учнів певних вікових категорій.

Побажання учасників тренінгу

 

Розширити коло учасників.

 

 

Результати оцінювання тренінгу його учасниками представлено у таблиці:

(Опрацюйте всі анкети зворотного зв’язку учасників тренінгу і  заповніть таблицю)

Критерії оцінювання

Так (%)

Ні (%)

Частково(%)

Зміст тренінгу

1

Тема тренінгу є актуальною для Вашої роботи?

100%

-

-

2

Чи відповідає зміст тренінгу Вашим потребам?

100%

-

-

3

Ви отримали багато нової інформації?

100%

-

-

4

Матеріали тренінгу були простими для розуміння?

100%

-

-

Робота тренерів

5

Чи зрозуміло тренери викладали матеріал?

100%

-

-

6

Чи допомагали тренери долати ускладнення,  які виникали при освоєнні матеріалу?

100%

-

-

Роздаткові матеріали

7

Чи є задовільною якість роздаткових матеріалів?

100%

-

-

8

Чи є корисними роздаткові матеріали?

100%

-

-

 

Загальна оцінка тренінгу

11

 

Отримані знання та навички дозволять Вам краще виконувати свої робочі обов'язки?

100%

-

-

12

В цілому тренінг Вам сподобався?

100%

-

-

 

 

ІІІ. Самооцінка ефективності проведення тренінгу ТРЕНЕРОМ

Структура тренінгу

Коментарі щодо:

досягнення мети, виконання завдань, ефективність видів діяльності

Тренінг досяг мети в повній мірі. Завдання, що стояли перед тренерами та учасниками тренінгу виконані. Структура, форми та методи проведення тренінгу оптимальні, забезпечують умови для реалізації змісту тренінгу.

Характеристика групи учасників

Коментарі щодо:

 активність / залученість учасників, ставлення до тренінгу, атмосфера

Позитивний настій учасників тренінгу, сподівання на подальшу співпрацю, наявність досвіду роботи за тренінговими технологіями більшої частини групи. Позитивна атмосфера. Високий рівень активності та  особлива зацікавленість  представників Сватівського району та міста Рубіжнього.

 

Висновки (загальні результати)

Успіхи тренінгу

Коментарі: досягнення мети, виконання завдань, ефективність запропонованих видів діяльності, знання, уміння, навички )

 

Високий рівень проведення тренінгу. Повне досягнення мети, виконання завдань, ефективність запропонованих видів діяльності. Створено умови для формування,  розвитку  знань, умінь, навичок педагогів-тренерів за компонентом навчання на засадах життєвих навичок.

Труднощі

(аналіз невиконаного - опис обставин, причин невиконаного, висновки)

Невиконаних завдань не було.

Пропозиції для подальшої роботи

(учасники, наступні теми, підтримки результатів навчання – пост семінарський супровід)

 Надання посібників, матеріалів для проведення уроків, доповнення навчально-методичного комплексу курсу.

 

Звіт склали:

П.І.Б

___________________________                                         Кременчуцька Світлана Вікторівна

___________________________                                        Щолок Лідія Миколаївна __________________________________________________

Дата

__21 червня_  ______________  2016 року

 

 

Звіт прийнятий керівником проекту

П.І.Б.

 

Пономаренко Володимир Степанович         _________________________

___  ______________  2016 року