Зразок характеристики Вища категорія, Старший учитель

03.04.2014 00:52

ЗРАЗОК    

Характеристика     

діяльності в міжатестаційний період

Прізвище Ім'я  По – батькові,

 вчителя початкових класів

Назва школи

 

Стаж роботи – 24 роки

    ПІП виявляє високий рівень знань теоретичних основ наук з предметів, що викладає, методів цих наук, історії їх розвитку та сучасних досягнень. В процесі дослідження рівня педагогічної майстерності (самоаналіз) виявляє  критичне ставлення до рівня власних професійних компетенцій.

    Учитель має високий рівень психолого-педагогічної та методичної підготовленості, володіє методикою викладання предметів початкової школи, вдало використовує методи, які дають змогу залучати учнів до активної розумової діяльності, самостійності з урахуванням їх вікових та психолого-педагогічних особливостей. Вдало використовує знання методів навчання (бесіда, розповідь, лекція, евристична бесіда, дослідницькі методи, методи рейтингу, консиліуму, незалежних характеристик, проблемний метод).

    Вчитель  вдосконалює  свій професійний рівень, використовує ресурс курсової перепідготовки на базі ОІППО, самоосвітньої діяльності,  працює в методичних інституціях шкільного, районного, обласного рівня, методичних  Інтернет - співтовариствах. Станом на Дата виконано програму навчання ІКТ та отримано сертифікат, що підтверджує рівень   професійних компетенцій в частині володіння ІКТ.

    За підсумками  роботи курсів підвищення кваліфікації захищено роботу за темою: «Внутрікласна диференціація в початкових класах» (Свідоцтво №   від Дата,«відмінно»).

    Вчитель брав участь в роботі проектів професійного розвитку ОІППО з отриманням відповідних сертифікатів за наступними проблемами: «Диференціація навчання як один з важливіших засобів оновлення школи на сучасному етапі» (Дата,Сертифікат учасника, № ), «Використання принципу диференційованого підходу в навчально – виховному процесі в початковій школі» (Сертифікат консультанта, №  від Дата).

    Активно працює над методичною проблемою:  «Метод проектів як засіб креативно – пізнавальної діяльності молодших школярів у процесі диференційованого, індивідуального підходу до навчання».

    Учитель брав участь в регіональному  моніторинговому дослідженні якості знань учнів 4 класу з математики (експерт), систематично  відстежує результативність навчально – виховного процесу, якості знань учнів  засобами моніторингових досліджень.

    ПІП - активний учасник методичного життя школи,  району. За міжатестаційний період вчитель мав 12 виступів  з питань педагогіки та дидактики на засіданнях районних, шкільних методичних об’єднань, учительській серпневій конференції (Дата), педагогічній раді  ЗОШ № .

    ПІП є членом обласної та керівником районної творчої групи вчителів початкових класів, що досліджують питання: «Комунікативно – діяльнісний підхід до навчання української мови в початкових класах». Досвід роботи педагогів району за зазначеною проблемою презентувався на засіданні творчої групи вчителів області (ОІППО, Дата). Протягом 5 років очолює шкільне методичне об'єднання вчителів початкових класів. Учитель постійний член районної  експертної комісії з перевірки конкурсних робіт учнів початкової школи, член журі районного конкурсу педагогічної майстерності вчителів початкових класів «Урок року -Дата», член районної експертної групи по оцінці робіт вчителів на конкурсі «Вчитель року –Дата».

    Працює в режимі наставництва: здійснювала педагогічне керівництво педагогічною практикою студенток ДПУ, НУ  ПІП (Дата) на посаді вчителів початкових класів.     

    На високому рівні використовує навчально-методичні комплекси з предметів навчального плану, організовує позакласну роботу з учнями для підвищення їх зацікавленості до предметів, які викладаються, розвитку їх світогляду, здібностей та обдаровань.

    Вчитель має досвід роботи з формування мотивації учнів до навчання, забезпечує  високий рівень виконання Держстандарту освіти, виявляє  творчо – моделюючий рівень діяльності.

    Спостерігається стабільність рівня навчальних досягнень учнів з предметів, які викладаються,   та позитивна динаміка власного професійного росту. Показник якості навченості учнів за підсумками I семестру 2013-2014 н.р. становить: з математики - 74%, з української мови - 74%, з читання - 74 %.

    Учні ПІП - учасники інтелектуальних, творчих турнірів, конкурсів, змагань (Колосок, Русский медвежонок, Патріот України, конкурс ім. Т.Г.Шевченка, П.Яцика тощо)

    Досвід роботи вчителя презентувався учительській спільноті шкіл  району, батькам учнів, громадськості на засіданнях педагогічної ради, методичних об’єднань, методичних семінарах та конкурсах педагогічної майстерності. Публікація дослідницького проекту «Назва» в Першій всеукраїнській газеті для першого вчителя «Початкова освіта» (видавництво «Шкільний світ», №, Дата) та науково – методичному журналі «Назва» (видавнича група «Основа», №, Дата) висвітлює досвід роботи вчителя за проектною технологією, розкриває сутність інтегративно-інтелектуальної складової моделі проекту.

    Учитель - учасник шкільних, районних, обласних методичних семінарів: «Назви семінарів, конференцій, тренінгів» (Школа, Дата). За між атестаційний період вчителем підготовлено та проведено  16  відкритих уроків та заходів. Учитель - переможець районного конкурсу педагогічної майстерності вчителів початкових класів «Урок року –Дата» у номінації проектна діяльність (наказ по ВО №  від ).

    В 2013-2014 н. р. як класний керівник 3а класу працює над становленням виховної системи класу відповідно до «Основних орієнтирів виховання». За результатами діагностичних заходів  забезпечує достатній рівень розвитку класного колективу. Учні класу – активні учасники загальношкільних та районних заходів спортивно – оздоровчого, художньо – естетичного спрямування. На високому рівні організовано гурткову роботу з учнями класу за хореографічним спрямуванням (танцювальний гурток «Мрія»).

    Сумлінно виконує  посадові обов’язки. Користується повагою учнів, батьків, вчителів. Учитель є високо рейтинговим  педагогом, що створює позитивний імідж школи серед громадськості району.

    Нагороджена Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки  України (№, наказ МОНУ № від), Грамотою відділу освіти РДА (наказ № від).

    Відповідає займаній посаді. Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «Старший учитель».

 

 

 

Розглянуто на засіданні педагогічної ради - протокол 2 від 26.03.2014

 

 

 

З характеристикою ознайомлена                              Підпис                                                    ПІП    

 

 

Директор школи                                                        Підпис                                                    ПІП